Klachten
Als u een klacht heeft over onze werkwijze, de manier waarop u benaderd wordt of over onze visie, dan gaan wij graag met u in gesprek. Dat geldt als u klant, cliënt, collega-organisatie, collega of misschien omwonende bent. Het is voor iedereen het fijnst als u met degene met wie u een verschil van mening hebt, dit uit kunt praten. Als u er samen niet uitkomt, dan kunt u vanzelfsprekend de leidinggevende en/of de directeur bestuurder inschakelen.
Klachtencommissie Scala
Scala heeft ook een klachtencommissie benoemd waarin een aantal onafhankelijke leden graag naar u luisteren, met u meedenken en naar een passende oplossing zoeken. De leden zijn tot geheimhouding verplicht. Onze uitgebreide Klachtenregeling, met uitleg over de procedures kunt u kosteloos opvragen bij Scala:
Klachtenregeling Peuterspeelgroepen
Voor onze peuterspeelgroepen is er een afzonderlijke Klachtenregeling. voor informatie verwijzen we u naar de peuterspeelgroepeninformatie op de website.
Vertrouwelijk
Vanzelfsprekend wordt elke klacht vertrouwelijk in behandeling genomen.
Hier leest u ons klachtenreglement.